close

已經第42日,,,,所有野發生太快..仲係好似唔慣咁

 

 

已經做左人太太

同事去左生BB, 又有新工作

出席唔到一個一路覺得自己無可能出席唔到既地方

 

不經不覺一個月過左..

終於可以去返去個個我生活左28年既地方

自己比想像中平靜, 可能係已經過左一個月,,我只知佢真係好錫我

如果一個月前既我出席個個地方, 我到底會點呢..

正因為佢早知, 所以佢選擇唔俾我出席

 

 

既然安排如此..我會好好咁過我既生活

每次返去, 去搵搵佢..請佢食枝紅雙喜,就已經係我可以做既野

好好咁記住曾經既日子..好好咁生活,,先係佢想我做既野

我已經做到. 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    cocoyiuyiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()