close

由2008年11月尾開始, 到而家..總共過左年半, 而我就完成左人生既兩件大事

 

由去年既9月開始..我終於等到今年4月,

雖然真係諗左好多次.如果唔係真既幾好呢..

始終向一個未有任何準備之下去行去人生另一個階段, 真係好唔知前路點過..

好在又一次順順利利咁過渡左

 

人生第一次開刀手術, 話唔驚點都係呃你架啦, 手術前既一晚真係驚驚地..又怕K 先生唔記得我D 貴重野收左向邊..唔記得我D 提款卡NO, 我D 保險單放左向邊..邊個係受保人..樣樣都交代得清清楚楚..可能K 先生都俾我嚇親 ..

但好在真係好似訓左個覺..醒左身份就唔同左,,,

更多謝好多朋友即刻LEI 睇睇我.,但我真係唔痛喎...

不過我會聽MINA 姐講..成日訓架啦..

你地放心...啦..

 

BB 

CAROL 俾住你睇先...

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    cocoyiuyiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()